Objednávka s posteľou | VÝNOS ZADARMO na  akéhokoľvek poschodia | do konca októbra

Odstúpenie od zmluvy

Vážení zákazníci, narazili ste na problém, že Vám tovar nevyhovuje alebo nesplnil Vaše očakávania?

Nevadí, radi Vám pomôžeme a poradíme ako správne odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť.

1. Zašlite písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy

V prípade, že Vám tovar nevyhovuje, tak ho samozrejme máte možnosť vrátiť. Štandardne má zákazník tovar možnosť vrátiť podľa zákona do 14-tich dní.

2. Vyplňte protokol

Podľa pokynov vyplňte tento formulár, ktorý nám zašlite na. reklamacie@expedo.sk

3. Vaše odstúpenie od kúpnej zmluvy spracujeme.

Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš reklamačný referent Vaše odstúpenie od kúpnej zmluvy spracuje a vyhodnotí možnosť na vrátenie. V niektorých prípadoch nie je možné bohužiaľ tovar vrátiť. ( napr. v prípade nákupu na právnickú osobu, alebo po uplynutí danej lehoty)

Tovar máte možnosť vrátiť do 14-tich dní od doručenia na Vašu adresu. Tovar je nutné vrátiť na našu adresu (tj sklad). Bližšie informácie obdržíte do emailu.

 4. Tovar zašlite na náš sklad.

Tovar, máte možnosť zaslať cez akúkoľvek prepravnú spoločnosť či doručiť osobne. Tovar je možné vrátiť každý pracovný deň. V prípade osobného doručenia si vopred dohodnite čas. Tovar musí byť riadne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu.

5. Prijatie tovaru na našom sklade.

Tovar po prijatí na našom sklade prekontrolujeme a vyhodnotíme jeho stav. Potvrdenie o prijatí tovaru Vám zašleme na email.

Peniaze vrátime na Váš účet najneskôr do 14-tich dní od prijatia tovaru.