Menu
(po-pia: 7-19 h | ne: 14-19 h | 4.10. 7-17 h)
Kategórie
(po-pia: 7-19 h | ne: 14-19 h | 4.10. 7-17 h)

Nový web, rovnaké Expedo. Vitajte a užite si lepší zážitok z nakupovania!

Ako na reklamáciu?

Reklamácia - päť krokov k úspechu

Vážení zákazníci, narazili ste na nejaký problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili?
Nevadí, radi vám pomôžeme a poradíme ako správne postupovať v prípade uplatnenia reklamácie.

1. Vyfotografujte tovar
V prípade, že narazíte na nejakú závadu pri tovare, ktorý je v záručnej lehote, poškodené miesto kvalitne vyfotografujte (môžete použiť aj viacej záberov). 
 
2. Vyplňte protokol
Podľa pokynov vyplňte tento reklamačný protokol, ku ktorému následne pridajte fotodokumentáciu závady a všetko nám zašlite na reklamacie@expedo.sk.
 
3. Závadu posúdime
Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš odborný reklamačný technik posúdi a vyhodnotí uvedenú závadu.
 
4. Spracujeme reklamáciu
Pre vyhodnotenie a vybavenie reklamácie máme k dispozícii až 30 dní, tz. v tejto lehote vašu reklamáciu vybavíme a následne vás budeme informovať.
 
5. Vybavíme reklamáciu
Podľa rozhodnutia technika a v danej lehote vybavujeme reklamáciu k vašej plnej spokojnosti.

Pridané do košíka:
()
Pridané do košíka:
()
K vybranému produktu odporúčame tieto služby
Vrátenie do 14 dní Zadarmo
Menej
Viac
Máte celých 14 dní na vyskúšanie. Ak sa rozhodnete, že tovar nechcete, jednoducho nám ho vráťte bez udania dôvodu a my Vám pošleme Vaše peniaze späť. Spolupráca s nami je otvorená a bez rizika. Neriskujte, keď nemusíte.
Späť na nákup
Prejsť do košíka