Vážení zákazníci, narazili ste na nejaký problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili?
Nevadí, radi vám pomôžeme a poradíme ako správne postupovať v prípade uplatnenia reklamácie.
1. Vyfotografujte tovar
V prípade, že narazíte na nejakú závadu pri tovare, ktorý je v záručnej lehote, poškodené miesto kvalitne vyfotografujte (môžete použiť aj viacej záberov).
2. Vyplňte protokol
Podľa pokynov vyplňte tento reklamačný protokol, ku ktorému následne pridajte fotodokumentáciu závady a všetko nám zašlite na reklamacie@expedo.sk.
3. Závadu posúdime
Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš odborný reklamačný technik posúdi a vyhodnotí uvedenú závadu.
4. Spracujeme reklamáciu
Pre vyhodnotenie a vybavenie reklamácie máme k dispozícii až 30 dní, tz. v tejto lehote vašu reklamáciu vybavíme a následne vás budeme informovať.
5. Vybavíme reklamáciu
Podľa rozhodnutia technika a v danej lehote vybavujeme reklamáciu k vašej plnej spokojnosti.