Doručenie a platba
Doručenie tovaru priamo k Vám domov
U nás máte istotu spoľahlivého doručenia tovaru priamo k vám domov. Naši profesionálni dopravcovia Vám zaistia bezpečné a rýchle doručenie vašich objednávok z nášho e-shopu. Naša priorita je, aby váš tovar dorazil nepoškodený, včas a v ten správny okamih pre Vás. Vaša spokojnosť a dôvera je predsa našou vizitkou.
Výnos tovaru
Výnos tovaru si môžete objednať priamo v nákupnom košíku a to pred odoslaním objednávky. Cena výnosu je závislá od celkovej hodnoty objednávky. Výnos pri objednávke do 200 EUR stojí 20 EUR, v hodnote 200-400 EUR stojí 40 EUR a pri sume vyššej ako 400 EUR je cena 60 EUR. Šofér so závozníkom Vám objednávku vynesú na požadované poschodie. Tovar dodávame v demonte. Montáž nábytku ponúkame pri vybraných produktoch.
Spôsob platby
- Na dobierku v hotovosti/platobnou kartou - Objednávku zaplatíte pri preberaní a to v hotovosti alebo kartou. Takýto spôsob je možný aj pri osobnom odbere.
- Bankovým prevodom - Platba prebehne bankovým prevodom. Je však nutné, aby sme od Vás mali peniaze za objednávku najneskôr deň pred dodaním na Vašej adrese.
- Kartou online - Pohodlný a bezpečný spôsob platby cez internet. Platba prebehne cez platobnú bránu GO PAY po dokončení objednávky v košíku.
Často kladené dotazy
1. Koľko stojí doprava?
Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky za skvelých 16 EUR. Pri objednávke nad 620 EUR máte dokonca dopravu ZADARMO. Tovar privezieme priamo k Vám domov. Spokojnosť zákazníka je pre nás vždy na 1. mieste.
2. Koľko stojí výnos?
Výnos tovaru si môžete objednať priamo v nákupnom košíku pred odoslaním kompletnej objednávky. Cena výnosu je vždy určená hodnotou objednávky. Výnos tovaru pri objednávke v hodnote do 200 eur je spoplatnený čiastkou 20 eur, pri objednávke v hodnote 200-400 eur je spoplatnený sumou 40 eur. Pokiaľ je Vaša objednávka v hodnote 400 eur alebo viac, tak cena za výnos 60 eur.
3. Ako prebieha objednávka tovaru?
Najskôr si vyberiete tovar z našej ponuky na e-shope. Zakliknete presne parametre produktu, ktoré požadujete (napr. veľkosť postele, topper, druh matraca...) a dáta „pridať do košíka“. V košíku zadáte kontaktné a fakturačné údaje a vyberiete si spôsob doručenia a formu úhrady. Následne objednávku pošlete. Potvrdenie a informácie o prijatí či stave objednávke Vám zašleme do emailu. Informáciu ohľadom termínu doručenia Vám zašleme prostredníctvom SMS správy a to štandardne 24-48 hodín predom. SMS správu je nutné spätne potvrdiť.
4. Ako prebieha prevzetie tovaru?
Vodič zákazníkovi zavolá asi 15 minút dopredu, že k nemu prichádza. Po prevzatí tovaru doporučujeme skontrolovať stav tovaru, či počas dopravy nedošlo k nejakému mechanickému poškodeniu. Ak je všetko v poriadku, podpíšete Doklad o prevzatí a tovar je Váš.
5. Ako funguje osobný odber?
Urobíte objednávku a zvolíte si osobný odber priamo v košíku. Pred vyzdvihnutím tovaru si dohodnete termín s naším zákazníckym servisom. Tovar Vám pripravíme a Vy si ho vyzdvihnete na našom sklade. Platiť je možné v hotovosti alebo platobnou kartou priamo na mieste. Samozrejme máte možnosť zaplatiť objednávku aj bankovým prevodom. Jednoduché, že?