Menu
(po-pia: 7-19 h | ne: 14-19 h | 17.10. 7-17 h)
Kategórie
(po-pia: 7-19 h | ne: 14-19 h | 17.10. 7-17 h)

Nový web, rovnaké Expedo. Vitajte a užite si lepší zážitok z nakupovania!

Ako na reklamáciu? Stačí 5 krokov a je to.

  • 1. Vyfotografujte tovar

    V prípade, že narazíte na nejakú závadu pri tovare, ktorý je v záručnej lehote, poškodené miesto kvalitne vyfotografujte (môžete použiť aj viacej záberov).

  • 2. Vyplňte protokol

    Podľa pokynov vyplňte tento reklamačný protokol, ku ktorému následne pridajte fotodokumentáciu závady.

    Reklamácia

    Pokračovať
  • 3. Závadu posúdime

    Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš odborný reklamačný technik posúdi a vyhodnotí uvedenú závadu.

  • 4. Spracujeme reklamáciu

    Pre vyhodnotenie a vybavenie reklamácie máme k dispozícii až 30 dní, tz. v tejto lehote vašu reklamáciu vybavíme a následne vás budeme informovať.

  • 5. Vybavíme reklamáciu

    Podľa rozhodnutia technika a v danej lehote vybavujeme reklamáciu k vašej plnej spokojnosti.

Pridané do košíka:
()
Pridané do košíka:
()
K vybranému produktu odporúčame tieto služby
Vrátenie do 14 dní Zadarmo
Menej
Viac
Máte celých 14 dní na vyskúšanie. Ak sa rozhodnete, že tovar nechcete, jednoducho nám ho vráťte bez udania dôvodu a my Vám pošleme Vaše peniaze späť. Spolupráca s nami je otvorená a bez rizika. Neriskujte, keď nemusíte.
Späť na nákup
Prejsť do košíka