Reklamácia - päť krokov k úspechu

Vážení zákazníci, narazili ste na nejaký problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili?
Nevadí, radi vám pomôžeme a poradíme ako správne postupovať v prípade uplatnenia reklamácie.

 

 
 
Vyfotografujte tovar
V prípade, že narazíte na nejakú závadu pri tovare, ktorý je v záručnej lehote, poškodené miesto kvalitne vyfotografujte (môžete použiť aj viacej záberov).
 
 
 
Vyplňte protokol
Podľa pokynov vyplňte tento reklamačný protokol, ku ktorému následne pridajte fotodokumentáciu závady a všetko nám zašlite na [email protected].
 
 
 
Závadu posúdime
Podľa zaslaných podkladov a vyplneného protokolu, náš odborný reklamačný technik posúdi a vyhodnotí uvedenú závadu.
 
 
 
Spracujeme reklamáciu
Pre vyhodnotenie a vybavenie reklamácie máme k dispozícii až 30 dní, tz. v tejto lehote vašu reklamáciu vybavíme a následne vás budeme informovať.
 
 
 
Vybavíme reklamáciu
Podľa rozhodnutia technika a v danej lehote vybavujeme reklamáciu k vašej plnej spokojnosti.