-
Podmienky akcie - VÝNOS ZADARMO
Výnos zadarmo sa vzťahuje iba na tovar označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“ a na celú objednávku, ktorej súčasťou je produkt označený týmto štítkom. Objednávka musí byť vykonaná v čase, keď je tento tovar v internetovom obchode označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“. Pokiaľ nie je tovar skladom, ale objednávka prebehla v čase, keď tovar bol označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“, potom platí výnos zadarmo aj napriek tomu, že zásielka bude doručená v čase, keď už tovar nie je označený daným štítkom.
-
Koľko stojí doprava?
Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky za skvelých 16 EUR. Pri objednávke nad 850 EUR máte dokonca dopravu ZADARMO. Tovar privezieme priamo k Vám domov. Spokojnosť zákazníka je pre nás vždy na 1. mieste.
-
Koľko stojí výnos?
Výnos tovaru je možné si u nás objednať, a to priamo v nákupnom košíku pred odoslaním objednávky. Cena výnosu je závislá od výšky hodnoty objednávky. Výnos tovaru pri objednávkach v hodnote do 200 EUR je spoplatnený čiastkou 20 EUR. Výnos tovaru pri objednávkach v hodnote 200 – 400 EUR je spoplatnený sumou 40 EUR. Výnos tovaru pri objednávkach v hodnote 400 EUR a viac je spoplatnený čiastkou 60 EUR.
-
Ako prebieha objednávka tovaru?
Najskôr si tovar vyberiete z našej ponuky na e-shopu. Zakliknite parametre v konfigurátore produktu (napr. veľkosť postele, farbu dreva, druh matraca, úložný priestor) a dáte Kúpiť. V košíku zadáte adresu, spôsob doručenia a platby a objednávku pošlite. Prijatie objednávky potvrdzujeme automatickým emailom a následne budete kontaktovaní pracovníkom, ktorý objednávku a parametre tovaru potvrdí. Tovar Vám objednáme a dva dni pred doručením Vás budeme informovať o presnej dobe príjazdu.
-
Ako prebieha platba?
Na dobierku v hotovosti – tovar platíte v hotovosti vodičovi pri preberaní tovaru.
Kartou online - tovar zaplatíte pohodlne bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay.
Prevodom – platbu urobíte prevodom, pričom peniaze musíme mať na účte najneskôr jeden deň pred dodaním objednávky.
Platba v hotovosti pri osobnom odbere – pokiaľ si pre tovar prídete osobne priamo k nám do skladu, nezabudnite prosím so sebou priviezť peniaze v hotovosti.
-
Kedy mi tovar príde?
Doba doručenia tovaru je vždy iba informatívna a orientačná. Slúži pre Vašu predstavu a je individuálna.
SKLADOM - Tovar vám privezieme do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Do 14 dní - Tovar vám privezieme do 24 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
1-3 týždne - Tovar Vám privezieme do 31 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
2-5 týždňov - Tovar vám privezieme do 42 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
5-8 týždňov - Tovar Vám privezieme do 63 pracovných dní od potvrdenia objednávky. -
Ako prebieha prevzatie tovaru?
Vodič zákazníkovi zavolá asi 15 minút dopredu, že k nemu prichádza. Po prevzatí tovaru doporučujeme skontrolovať stav tovaru, či počas dopravy nedošlo k nejakému mechanickému poškodeniu. Ak je všetko v poriadku, podpíšete Doklad o prevzatí a tovar je Váš.
-
Na čo si dávať pozor?
Pri objednávke tovaru si prekontrolujte, či máte zaškrtnuté správne parametre, či farba dreva alebo čalúnenia zodpovedá Vašim požiadavkám.
Pri určovaní orientácie rohu sedačky vždy starostlivo čítajte informácie v detailnom popise tovaru. U niektorých rohových sedačiek sa určuje orientácia rohu podľa dlhšej strany s ručným operadlom, nie podľa vizuálneho smeru rohu.
Vždy pri prevzatí tovar poriadne prekontrolujte. Pokiaľ nie ste spokojní so stavom tovaru, nepodpisujte jeho prevzatie. Svojím podpisom potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku.
-
Čo znamená vrátiť tovar do 14 dní?
Pokiaľ ste s tovarom nespokojní, pošlite nám ho naspäť a my vám vrátime peniaze. Záleží na Vás, či nám ho priveziete osobne alebo využijete nejakú zásielkovú službu. Vždy je potrebné, aby tovar bol starostlivo zabalený a v takom stave, v akom ste ho prevzali.
-
Aký je rozdiel medzi vrátením do 14 dní a reklamáciou?
Zásadným rozdielom je fakt, že pri vrátení tovaru do 14 dní Vám vrátime peniaze bez udania dôvodu. Pri reklamácii nám musíte vyplniť reklamačný protokol, poslať nám fotky poškodenia alebo poslať priamo tovar na odbornú analýzu. Do 3 pracovných dní Vám dáme vedieť, ako reklamácia dopadla.
-
Ako funguje online chat?
Chceme Vám zodpovedať každú Vašu otázku. Telefóny zvonia, emaily sa plnia a tak sme prišli s online chatem. Tu nám môžete zanechávať odkazy 24hod denne. Vždy Vám odpovieme. Niekedy ihneď, niekedy poprosíme o vyjadrenie od dodávateľa, ale svoju odpoveď vždy dostanete.
-
Ako funguje osobný odber?
Urobíte objednávku a zakliknete osobný odber. Pri potvrdení objednávky si s pracovníkmi dohovoríte čas nákupu. Tovar Vám pripravíme u nás na sklade a Vy si ho v dohodnutom termínu odveziete. Platbu prevediete buď v hotovosti na mieste alebo vopred prevodom k nám na účet. Jednoduché, že?
-
Montáž a inštalácia nábytku,vrátane starostlivosti o čalúnenie a materiály: Ako na to?
Všetky informácie k montáži kuchynských skriniek nájdete tu. Podrobnosti o ošetrení nábytku a jeho používaní nájdete tu.