Často kladené dotazy

  • Koľko stojí doprava?

    Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky iba 9 EUR. Tovar privezieme priamo k Vám domov. Spokojnosť zákazníka je pre nás vždy na 1. mieste.

  • Ako prebieha objednávka tovaru?

    Najskôr si tovar vyberiete z našej ponuky na e-shopu. Zakliknite parametre v konfigurátore produktu (napr. veľkosť postele, farbu dreva, druh matraca, úložný priestor) a dáte Kúpiť. V košíku zadáte adresu, spôsob doručenia a platby a objednávku pošlite. Prijatie objednávky potvrdzujeme automatickým emailom a následne budete kontaktovaní pracovníkom, ktorý objednávku a parametre tovaru potvrdí. Tovar Vám objednáme a dva dni pred doručením Vás budeme informovať o presnej dobe príjazdu.

  • Ako prebieha platba?

    Na dobierku v hotovosti – tovar platíte v hotovosti vodičovi pri preberaní tovaru.
    Prevodom – platbu urobíte prevodom, pričom peniaze musíme mať na účte najneskôr jeden deň pred dodaním objednávky.
    Platba v hotovosti pri osobnom odbere – pokiaľ si pre tovar prídete osobne priamo k nám do skladu, nezabudnite prosím so sebou priviezť peniaze v hotovosti.

  • K

    edy mi tovar príde?

    Doba doručenia tovaru je vždy iba informatívna a orientačná. Slúži pre Vašu predstavu a je individuálna.

    SKLADOM - Tovar vám privezieme do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    Do 14 dní - Tovar vám privezieme do 24 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    1-3 týždne - Tovar Vám privezieme do 31 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    2-5 týždňov - Tovar vám privezieme do 42 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    5-8 týždňov - Tovar Vám privezieme do 63 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

  • Ako prebieha prevzatie tovaru?

    Vodič zákazníkovi zavolá asi 15 minút dopredu, že k nemu prichádza. Po prevzatí tovaru doporučujeme skontrolovať stav tovaru, či počas dopravy nedošlo k nejakému mechanickému poškodeniu. Ak je všetko v poriadku, podpíšete Doklad o prevzatí a tovar je Váš.

  • Na čo si dávať pozor?

    Pri objednávke tovaru si prekontrolujte, či máte zaškrtnuté správne parametre, či farba dreva alebo čalúnenia zodpovedá Vašim požiadavkám.

    Pri určovaní orientácie rohu sedačky vždy starostlivo čítajte informácie v detailnom popise tovaru. U niektorých rohových sedačiek sa určuje orientácia rohu podľa dlhšej strany s ručným operadlom, nie podľa vizuálneho smeru rohu.

    Vždy pri prevzatí tovar poriadne prekontrolujte. Pokiaľ nie ste spokojní so stavom tovaru, nepodpisujte jeho prevzatie. Svojím podpisom potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku.

  • Čo znamená vrátiť tovar do 45 dní?

    Pokiaľ ste s tovarom nespokojní, pošlite nám ho naspäť a my vám vrátime peniaze. Záleží na Vás, či nám ho priveziete osobne alebo využijete nejakú zásielkovú službu. Vždy je potrebné, aby tovar bol starostlivo zabalený a v takom stave, v akom ste ho prevzali.

  • Aký je rozdiel medzi vrátením do 45 dní a reklamáciou?

    Zásadným rozdielom je fakt, že pri vrátení tovaru do 45 dní Vám vrátime peniaze bez udania dôvodu. Pri reklamácii nám musíte vyplniť reklamačný protokol, poslať nám fotky poškodenia alebo poslať priamo tovar na odbornú analýzu. Do 45 dní Vám dáme vedieť, ako reklamácia dopadla.

  • Ako funguje online chat?

    Chceme Vám zodpovedať každú Vašu otázku. Telefóny zvonia, emaily sa plnia a tak sme prišli s online chatem. Tu nám môžete zanechávať odkazy 24hod denne. Vždy Vám odpovieme. Niekedy ihneď, niekedy poprosíme o vyjadrenie od dodávateľa, ale svoju odpoveď vždy dostanete.

  • Ako funguje osobný odber?

    Urobíte objednávku a zakliknete osobný odber. Pri potvrdení objednávky si s pracovníkmi dohovoríte čas nákupu. Tovar Vám pripravíme u nás na sklade a Vy si ho v dohodnutom termínu odveziete. Platbu prevediete buď v hotovosti na mieste alebo vopred prevodom k nám na účet. Jednoduché, že?