Často kladené dotazy

  • Podmienky akcie - VÝNOS ZADARMO

    Výnos zadarmo sa vzťahuje iba na tovar označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“ a na celú objednávku, ktorej súčasťou je produkt označený týmto štítkom. Objednávka musí byť vykonaná v čase, keď je tento tovar v internetovom obchode označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“. Pokiaľ nie je tovar skladom, ale objednávka prebehla v čase, keď tovar bol označený štítkom „VÝNOS ZADARMO“, potom platí výnos zadarmo aj napriek tomu, že zásielka bude doručená v čase, keď už tovar nie je označený daným štítkom.

  • Koľko stojí doprava? 

    Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky za skvelých 9 EUR. Pri objednávke nad 620 EUR máte dokonca dopravu ZADARMO. Tovar privezieme priamo k Vám domov. Spokojnosť zákazníka je pre nás vždy na 1. mieste.

  • Koľko stojí výnos?

    Výnos tovaru si môžete objednať priamo v nákupnom košíku pred odoslaním kompletnej objednávky. Cena výnosu je vždy určená hodnotou objednávky. Výnos tovaru pri objednávke v hodnote do 200 eur je spoplatnený čiastkou 20 eur, pri objednávke v hodnote 200-400 eur je spoplatnený sumou 40 eur. Pokiaľ je Vaša objednávka v hodnote 400 eur alebo viac, tak cena za výnos 60 eur.

  •  Ako prebieha objednávka tovaru?

    Najskôr si vyberiete tovar z našej ponuky na e-shope. Zakliknete presne parametre produktu, ktoré požadujete (napr. veľkosť postele, topper, druh matraca...) a dáta „pridať do košíka“. V košíku zadáte kontaktné a fakturačné údaje a vyberiete si spôsob doručenia a formu úhrady. Následne objednávku pošlete.

    Potvrdenie a informácie o prijatí či stave objednávke Vám zašleme do emailu. Informáciu ohľadom termínu doručenia Vám zašleme prostredníctvom SMS správy a to štandardne 24-48 hodín predom. SMS správu je nutné spätne potvrdiť.

  • Ako prebieha platba?

    Na dobierku v hotovosti/platobnou kartou – tovar platíte v hotovosti alebo kartou vodičovi pri preberaní tovaru.

    Kartou online - tovar zaplatíte pohodlne bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay.

    Prevodom – platbu urobíte prevodom, pričom peniaze musíme mať na účte najneskôr jeden deň pred dodaním objednávky.

    Platba v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere – pokiaľ si pre tovar prídete osobne priamo k nám do skladu, môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou.

  • Kedy mi tovar príde?

    Doba doručenia tovaru je vždy iba informatívna a orientačná. Slúži pre Vašu predstavu a je individuálna.

    SKLADOM - Tovar vám privezieme do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    Do 14 dní - Tovar vám privezieme do 19 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    1-3 týždne - Tovar Vám privezieme do 26 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    2-5 týždňov - Tovar vám privezieme do 37 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    5-8 týždňov - Tovar Vám privezieme do 58 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

  • Ako prebieha prevzatie tovaru?

    Vodič zákazníkovi zavolá asi 15 minút dopredu, že k nemu prichádza. Po prevzatí tovaru doporučujeme skontrolovať stav tovaru, či počas dopravy nedošlo k nejakému mechanickému poškodeniu. Ak je všetko v poriadku, podpíšete Doklad o prevzatí a tovar je Váš.

  • Na čo si dávať pozor?

    Pri objednávke tovaru si prekontrolujte, či máte zaškrtnuté správne parametre, či farba dreva alebo čalúnenia zodpovedá Vašim požiadavkám.

    Pri určovaní orientácie rohu sedačky vždy starostlivo čítajte informácie v detailnom popise tovaru. U niektorých rohových sedačiek sa určuje orientácia rohu podľa dlhšej strany s ručným operadlom, nie podľa vizuálneho smeru rohu.

    Vždy pri prevzatí tovar poriadne prekontrolujte. Pokiaľ nie ste spokojní so stavom tovaru, nepodpisujte jeho prevzatie. Svojím podpisom potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku.

  • Čo znamená vrátiť tovar do 14 dní?

    Pokiaľ ste s tovarom nespokojní, pošlite nám ho naspäť a my vám vrátime peniaze. Záleží na Vás, či nám ho priveziete osobne alebo využijete nejakú zásielkovú službu. Vždy je potrebné, aby tovar bol starostlivo zabalený a v takom stave, v akom ste ho prevzali.

  • Aký je rozdiel medzi vrátením do 14 dní a reklamáciou?

    Zásadným rozdielom je fakt, že pri vrátení tovaru do 14 dní Vám vrátime peniaze bez udania dôvodu. Pri reklamácii nám musíte vyplniť reklamačný protokol, poslať nám fotky poškodenia alebo poslať priamo tovar na odbornú analýzu. Do 3 pracovných dní Vám dáme vedieť, ako reklamácia dopadla.

  • Ako funguje online chat?

    Chceme Vám zodpovedať každú Vašu otázku. Telefóny zvonia, emaily sa plnia a tak sme prišli s online chatom. Tu nám môžete zanechávať odkazy 24hod denne. Vždy Vám odpovieme. Niekedy ihneď, niekedy poprosíme o vyjadrenie nášho dodávateľa, ale svoju odpoveď vždy dostanete.

  • Ako funguje osobný odber?

    Urobíte objednávku a zvolíte si osobný odber priamo v košíku. Pred vyzdvihnutím tovaru si dohodnete termín s naším zákazníckym servisom. Tovar Vám pripravíme a Vy si ho vyzdvihnete na našom sklade. Platiť je možné v hotovosti alebo platobnou kartou priamo na mieste. Samozrejme máte možnosť zaplatiť objednávku aj bankovým prevodom. Jednoduché, že?

  • Ako prebieha odvoz starého nábytku?

    Produkty, u ktorých je odvoz starého nábytku možný sú označené štítkom „ODVOZ STARÉHO NÁBYTKU“. Po vložení produktu do košíka vyberte odvoz starého nábytku označením daného poľa. Cenu vidíte pri výbere služby. Služba platí iba kus za kus, teda novú posteľ privezieme a starú posteľ odvezieme. Prijatie objednávky potvrdzujeme automaticky emailom a následne vás budeme kontaktovať telefonicky. Tovar vám demontujú a odvezú naši pracovníci, ktorí vám nový nábytok privezú. Na záver nám potvrdíte prevzatie produktu a odvoz starého kusu nábytku.

  • Ako prebieha montáž vybraných produktov?

    Produkty, pri ktorých je montáž možná sú označené štítkom „MOŽNOSŤ MONTÁŽE“. Po vložení produktu do košíka označte pole montáž produktu. Cenu vidíte pri výbere služby. Prijatie objednávky potvrdzujeme automaticky emailom a následne vás budeme kontaktovať telefonicky. Tovar vám zmontujú naši pracovníci, ktorí vám nábytok dovezú. Všetok obalový materiál si odvezú späť, a tak sa nemusíte báť, že by po nás zostal neporiadok. Na záver nám potvrdíte prevzatie nového produktu a montáže. Súčasťou ceny montáže nie je výnos tovaru na poschodie, odporúčame prikúpiť samostatne v košíku.

  • Montáž a inštalácia nábytku,vrátane starostlivosti o čalúnenie a materiály: Ako na to?

    Všetky informácie k montáži kuchynských skriniek nájdete tu. Podrobnosti o ošetrení nábytku a jeho používaní nájdete tu.