DOPRAVA aj VÝNOS nábytku ZADARMO na každú objednávku vytvorenú od 2.5.

Nákup: najčastejšie otázky a odpovede

Ako prebieha nákup na e-shope Expedo? Pri nákupe na internete môžete mať určite nejaké otázky napríklad ohľadom tovaru, doručenia, možnosti platieb či výnosu. V dnešnom článku si zhrnieme najčastejšie otázky a odpovede.

Nákup: najčastejšie otázky a odpovede

Koľko stojí doprava?

Doprava je v rámci celej Slovenskej republiky za skvelých 16 Eur. Pri objednávke nad  620 Eur máte dopravu ZADARMO. Tovar privezieme priamo k Vám domov za prvé uzamykateľné dvere. Spokojnosť zákazníka je pre nás vždy na 1. mieste.

Koľko stojí výnos?

Výnos tovaru je možné objednať priamo v nákupnom košíku pred odoslaním objednávky. Cena výnosu je závislá od výšky hodnoty objednávky. Výnos tovaru u objednávok v hodnote do 200 Eur je spoplatnený čiastkou 20 Eur. Výnos tovaru u objednávok v hodnote 200 – 400 Eur je spoplatnený čiastkou  40 Eur. Výnos tovaru u objednávok v hodnote 400 Eur a viac je spoplatnený čiastkou 60 Eur.

delivery.png (1.29 MB)

Ako prebieha objednávka tovaru?

Najskôr si vyberiete tovar z našej ponuky na e-shope. Zakliknete presne parametre produktu, ktoré požadujete (napr. veľkosť postele, topper, druh matraca...) a dáta „pridať do košíka“. V košíku zadáte kontaktné a fakturačné údaje a vyberiete si spôsob doručenia a formu úhrady. Následne objednávku pošlete. Potvrdenie a informácie o prijatí či stave objednávke Vám zašleme do emailu. Informáciu ohľadom termínu doručenia Vám zašleme prostredníctvom SMS správy a to štandardne 24-48 hodín predom. SMS správu je nutné spätne potvrdiť. Tovar Vám objednáme a dva dni pred doručením Vás budeme informovať o presnom čase príchodu.

Ako prebieha platba?

  • Na dobierku v hotovosti/platobnou kartou – tovar platíte v hotovosti alebo kartou vodičovi pri preberaní tovaru.
  • Kartou online – tovar zaplatíte pohodlne bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay.
  • Prevodom – platbu urobíte prevodom, pričom peniaze musíme mať na účte najneskôr jeden deň pred dodaním objednávky.
  • Platba v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere – pokiaľ si pre tovar prídete osobne priamo k nám do skladu, môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou.

Kedy mi tovar príde?

Doba doručenia tovaru je vždy iba informatívna a orientačná. Slúži pre Vašu predstavu a je individuálna.

SKLADOM –  Tovar vám privezieme do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

Do 14 dní -  Tovar vám privezieme do 19 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

1-3 týždne –  Tovar Vám privezieme do 26 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

2-5 týždňov -  Tovar vám privezieme do 37 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

5-8 týždňov -  Tovar Vám privezieme do 58 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

 Ako prebieha prevzatie tovaru?

Vodič zákazníkovi zavolá asi 15 minút dopredu, že k nemu prichádza. Po prevzatí tovaru odporúčame skontrolovať stav tovaru, či počas dopravy nedošlo k nejakému mechanickému poškodeniu. Pokiaľ je všetko v poriadku, podpíšete Doklad o prevzatí a tovar je Váš.

Na čo si dávať pozor?

Pri objednávke tovaru si prekontrolujte, či máte zaškrtnuté správne parametre, či farba dreva alebo čalúnenie zodpovedá Vašim požiadavkám.

Pri určovaní orientácie rohu sedačky vždy starostlivo čítajte informácie v detailnom popise tovaru, alebo sa inšpirujte našim článkom pod týmto odkazom. Vždy pri prevzatí tovaru poriadne prekontrolujte. Pokiaľ nie ste spokojní so stavom tovaru, nepodpisujte jeho prevzatie. Svojím podpisom potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku.

return of goods.png (620 KB)

Čo znamená vrátiť tovar do 14 dní?

Pokiaľ ste s tovarom nespokojní, zašlite nám ho späť a my vám vrátime peniaze. Záleží na Vás, či nám ho priveziete osobne alebo využijete nejakú zásielkovú službu. Vždy je nutné, aby tovar bol starostlivo zabalený v takom stave, v akom ste ho prevzali.

Aký je rozdiel medzi vrátením do 14 dní a reklamáciou?

Zásadným rozdielom je fakt, že pri vrátení tovaru do 14 dní Vám vrátime peniaze bez udania dôvodu. Pri reklamácii nám musíte vyplniť reklamačný protokol, poslať nám fotky poškodenia alebo poslať priamo tovar na odbornú analýzu. Do 3 pracovných dní Vám dáme vedieť, ako reklamácia dopadla.

Je tovar dodávaný zmontovaný?

Všetky produkty dodávame v DEMONTE, na prepravu je to jednoduchšie a hlavne bezpečnejšie. Väčší tovar dostanete vo viacerých balíkoch, pri malých produktoch postačí balík jeden. Samotná montáž však nie je zložitá a vždy k baleniu dostanete montážny návod a spojovací materiál.

Ako funguje osobný odber?

Vytvoríte objednávku a vyberte osobný odber. Pri potvrdení objednávky si s pracovníkmi dohodnete čas nákupu. Tovar Vám pripravíme u nás na sklade a Vy si ho v dohodnutom termíne odveziete. Platbu vykonáte buď v hotovosti alebo kartou na mieste alebo vopred prevodom k nám na účet. Jednoduché, že?

Zdieľať článok na:

Komentár

Vložiť komentár

Pre tento článok zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Výhodná doprava

na všetok tovar

Vlastná doprava

Zavezieme až k Vám

Vrátenie tovaru

až do 14 dní

Novinky každý mesiac

pridávame pekný nábytok